Aaaaby zacząć latać 

…i naprawdę cieszyć się z latania, robiąc to bezpiecznie i możliwie bezstresowo, należy zgłosić się do szkoły paralotniowej i zapisać się na kurs podstawowy. Jeśli szkolenie odbywa się w szkole działającej w Polsce, to powinna ona posiadać wpis do rejestru podmiotów szkolących, prowadzonego przez Urząd Lotnictwa Cywilnego.

Szkolenie paralotniowe do licencji pilota paralotni (zwane świadectwem kwalifikacji pilota paralotni) składa się z dwóch etapów, które można odbyć oddzielnie bądź razem jeden po drugim.
Kurs podstawowy czyli 1 Etap szkolenia pozwoli Wam zapoznać się podstawami latania i zdecydować się czy ten sport ma szanse zawładnąć Waszym życiem i czy chcecie się w to bawić dalej :)
Etap 1 składa się z części teoretycznej (ok. 5 godzin wykładów), oraz praktycznej: kilka godzin ćwiczeń na ziemi, aż do opanowania skrzydła, oraz 20 lotów na wyciągarce.
Po 1 Etapie możecie szkolić się dalej odbywając zaawansowane szkolenie czyli tzw. 2 Etap. Na tym poziomie zapoznajemy się z lataniem na wyższym poziomie wysokości i umiejętności. Po nim uczniowie-piloci powinni opanować paralotnię na poziome pozwalającym podejść z pozytywnym skutkiem do egzaminu na licencję czyli Świadectwo Kwalifikacji Pilota Paralotni (ŚK), tj. na uprawnienie pozwalające do samodzielnego latania.  Etap 2 to 10 lotów wysokich (powyżej 200 metrów) z dodatkowymi ćwiczeniami + teoria z zakresu egzaminu na Świadectwo Kwalifikacji.
Szkolenia do Etapu 2 prowadzimy zarówno na wyciągarce jak i podczas tygodniowych wyjazdów w góry do Włoch i Słowenii.

Nie są potrzebne inwestycje w sprzęt ponieważ szkoła zapewnia certyfikowany i bezpieczny sprzęt paralotniowy przez cały proces szkolenia. Jeśli nie chcecie od razu zaczynać od kursu zapraszamy na zapoznawczy lot pasażerski na paralotni dwuosobowej z doświadczonym pilotem, który bezpiecznie wprowadzi Was w trzeci wymiar. Bez wątpienia przekona was to do rozpoczęcia samodzielnej przygody z paralotniami.

Dla osób zainteresowanych lataniem z napędem plecakowym (PPG), lub napędem na podwoziu kołowym tzw. trajki (PPGG), mamy w ofercie szkolenie napędowe. Można je zacząć zaraz po etapie 1 szkolenia w lotach swobodnych, lub po skończeniu 1 i 2 etapu szkolenia za swobodnego, jako doszkolenie do uprawnień PPG i PPGG. Pierwsza forma jest skierowana dla osób, które są zdecydowane latać tylko z napędem. W tej opcji zdaje się egzamin praktyczny na świadectwo kwalifikacji podczas lotu z napędem. Druga dla tych którzy chcą łączyć latanie swobodne z silnikowym. Egzamin praktyczny zdaje się w locie swobodnym i z silnikiem.

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego, odpowiemy na wszelkie pytania, no może z wyjątkiem tego „kto naprawdę zabił Keneddy’ego?”

Dane kontaktowe w zakładce kontakt.

 

Copyrights © 2013 Cloudbase
Cloudbase w sieci: